استکبار جهانی و مهدی باوری

یافارس الحجازادرکنی عشقست ابوالفضل

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یافارس الحجازادرکنی عشقست ابوالفضل خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

نظام سلطه جهانی و جبهه استکبار برای استمرار بخشیدن به نفوذ و تسلط و حفظ منافع نامشروع خود ، با دقت فراوان ، امکانات و نقاط قوت جهان اسلام را زیر نظر دارد تا آن ها را به دقت شناسایی کرده و نابود سازد .
یکی از این نقاط قوت ، اندیشه رهایی بخش " مهدی باوری " است که در خط مشی مبارزاتی امت مسلمان از جایگاه استراژیکی برخوردار است . از این رو استکبار جهانی ، سناریوهای متعددی را جهت تضعیف و نابودی این اندیشه مقدس طراحی کرده و متناوباً به اجرا گذارده است که برخی از آن ها اشاره کنیم :
 
1 – دخالت مستقیم و حمایت از پروسه شخصیت پردازی و مهدی تراشی : حمایت خائنانه استعمارگران و جبهه استکبار از مدعیان مهدویت مانند مهدی الصومال در آفریقا ، سید علی محمدباب ، حسینعلی بهاء و سید محمد نور بخش در ایران ، میرزا غلام احمد قادیانی در پاکستان ، سید محمد جونپوری در هند و محمد بن عبدالله القحطانی در حجاز ، به خوبی روشنگر اهداف شوم و پلید آنان است .

2 – تخریب پایه های فکری مهدی باوری از طریق ژست های علمی و به ظاهر شرق شناسی : نظام سلطه زیر نظام شرق شناسی ، سربازان صلیبی خود مانند فان فلوتن ، گلدزیهر یهودی ، و لهوسن پروکیلمن و دونالد سن را با نام مستشرق ، راهی کشورهای اسلامی کرد تا شاید از طریق شبهه سازی و تردید افکنی ، اذهان افراد غیر متخصص و غیر آشنا با مبانی دقیق اسلامی را مشوش سازد که متاسفانه در این باب به توفیقاتی هم نائل شدند و اسلام گرایانی چون ( احمد امین ) و محمدرشید رضا را به این دام کشیدند .

3 – پرورش و حمایت از خودباختگان سر سپرده داخلی : کوته فکرانی چون سلمان رشدی و احمد الکاتب و ... طعمه های خوبی بودند که استکبار جهانی آنان را به راحتی یا اعطای مدال های نویسنده آزاد اندیشه ، متفکر منصف و پژوهنده روشنفکر به دام خود بکشند و به آنان گوشزد کنند که هر لقب و عنوان در برابر یک ضربه به اصول و باورها یا دهن کجی به مفاخر و ارزش ها ، نصیب شان خواهد شد .

4 – انتشار تبلیغات مسموم رسانه ای : مانند ساخت سریالی به نام نوسترا داماموس که به مدت سه ماه متوالی از شبکه تلویزیونی آمریکا پخش شد و هدف از آن به تصویر کشیدن چهره ای خشن و گرفتارِ جنون قدرت از مهدی موعود ( نستیجیر بالله ) و تحریک عواطف ملل غربی علیه اسلام و منجی موعود آن بود . تحریف اندیشه ناب مهدویت از طریق ارایه مقالات به ظاهر تحقیقی در کتب معتبر (1) و امثال آنها را میتوان از طرفندهای استکبار جهانی و اندیشه مهدوی باوری عنوان نمود .



پی نوشت :
1 – در انتظار ققنوس ص 309



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 / 4 / 1391برچسب:,

] [ 17:22 ] [ محسن حسنزاده ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه